ΤΡΙΑ ΚΑΛΟΦΟΥΣΚΩΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ






Τα μπαλόνια γονατίζουν εμπρός μου.
Τρία καλοφούσκωτα μπαλόνια
γονατίζουνε εμπρός μου.

Κι εγώ, αντικρίζοντάς τα, 
σκάω στα γέλια.

Δάσκαλε Κομφούκιε,
για ελάτε λίγο που σας θέλω:
Τους τρεις Βούδες
εσείς τους στείλατε
να γονατίσουνε εμπρός μου;
Μα όχι, κοπέλα μου.
Κάποιος Μωάμεθ έκοβε
ύποπτες βόλτες στους κήπους
και μάλλον για παιγνίδια τους εξέλαβε.
Και δίχως δεύτερη σκέψη μάς τους άρπαξε.
Κι εκείνοι, ξέρεις, γελάγαν ως συνήθως
-τίποτα δεν καταλάβαν-
μες στη νιρβάνα τους εκείνοι
ευτυχισμένοι.
Κι Εσύ, Κυριε Ιησού Χριστέ μου, καμιά προειδοποίηση;
Πώς το επίτρεψες, αλήθεια,
εμπρός στα τρία καλοφούσκωτα μπαλόνια
να σκάσω εγώ στα γέλια;

Ασέβεια, λοιπόν, στο θείο.
Μα ξεγελάστηκα
-από τον διάβολο ποιος να γλυτώσει!
Αύριο, λοιπόν,
απ' όλους ποιος,
θεούς κι ανθρώπους,
θα με σταυρώσει;

Πόλεμο θα 'χουμε πάλι αύριο...
Μα εμένα ξυπνήστε με μονάχα
άμα βγει λευκός καπνός.
Μέχρι τότε, αφήστε με λιγάκι να χαρώ 
τον ύπνο του δικαίου...



ν.Σ.

Popular Posts