Διάθεση νύχτας




Two Worlds, 2009, Troy Ruffels (b.1972)






ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΥΧΤΑΣ

Δεν με χωράνε οι τόποι απόψε
Μήτε το ίδιο μου το σώμα με χωρά

Μαζί του πάλεψα, αλήθεια
-σάμπως σ' ονείρου μια στιγμή, τόσο μονάχα-
κι από τα μέσα του εξήλθα
και μοναχό του τ' άφησα καθήμενο 
μεσονυχτίς στο σκαλοπάτι στο 
σπίτι μου μπροστά
κάτω από τον μαύρο ουρανό
κάτω κι απ' τα λευκά τα άστρα γιασεμιά
μοσχοβολούντα και 
αρμύρα η θάλασσα
-το δάκρυ της μάλλον, το χυμένο
έως το άπιαστο τέλος 
του ορίζοντα

Μ' από την άλλη
το σώμα μου ήτανε σαν 
να μην υπήρχε το σώμα μου
Κι ήμουνα ήδη εκεί 
έξω από μένα 
-από τη σάρκα μου και τα οστά-
κι έξω από τον κόσμο
κι έξω από το σύμπαν
να χαζεύω το φως το χαοτικό ώσπου 
ένα μαζί του να γίνομαι ένα
με το χάος
που πα να πει πως τώρα 
μες στο άπειρο ζω

Άπειρη 
-και άτακτη-
η άυλη ζωή μου
Και στο σώμα μου το ανθρώπινο
πώς να χωρέσει, στον κόσμο πώς
να χωρέσει, για πες μου, τον
ανθρώπινο


Δεν συμμαζεύεται το χάος
Και το άπειρο...

δεν χωράει πουθενά.









ν.

Popular Posts