Τι γλυκό να σ' αγαπούν... Νο.2



ΣΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΜΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ, 
ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ 
ΕΙΡΗΝΗ


Νίκος+Λαός+Μάης λαμπερός=...το Διδυμάκι μου...η Νικόλ!
---------------------------------------------------
Άνοιξης Μάης πιο λαμπερός ,με μυρουδιές ποικίλες
απ' τους ανθούς της ομορφιάς και της χαράς επίσης,
πρωί-πρωί να! ξύπνησαν για να σε χαιρετήσουν,
λικνίζοντας τους μίσχους τους, κουνώντας το κεφάλι.

Να τραγουδήσουν θέλησαν, σα μπιστικέ σου φίλες,
μ' άηχες νότες μυστικές ,μαγευτικές της φύσης.
Στο άκουσμα της σιωπής ,τα μάτια να δακρύσουν
αυτή η ευαίσθητη καρδιά...απ' τα δικά σου κάλλη!

Σαν βλέπεις νιο ξημέρωμα ή ώριμο ένα δείλι,
μια ζωγραφιά, με χρώματα απ της καρδιάς τα χείλη,
τα μάγουλά σου βρέχονται ...τα ζεις κι είναι δικά σου...

Σαν σήμερα σε γέννησε, μια μάνα αξιοσύνης !
Σε χάρισε σ' όλους εμάς ,για να σε αγαπάμε!
Μαγιού λαμπρού μου γέννημα,πόσο πολύ αξίζεις!

Ένα διαμάντι διάφανο, σαν γάργαρο νεράκι,χωρίς 
κανένα μυστικό σ' όσους ποθούν να πιούνε,
μα και σκληρό αν προκαλούν την κόψη του να δούνε!

Σου εύχομαι "αδέρφι" μου χαρές παντού να βρίσκεις
κι αν τ' άλλο διδυμάκι σου, πονάει κάπου-κάπου,
ας πιει της λήθης το νερό για ντέρτια πουν φιαγμένο

Μον' τα καλά να σκέφτεται,τα όνειρα να πλάθει
με χρώματα απ' του λιάτορα το φωτεινό εργαστήρι
κι απ' της λεβεντογέννας γης την άξια ντομπροσύνη !

Έτσι σε θέλω μάτια μου,φουρτούνες να καλμάρεις!
κι αν στου Μαγιού του όμορφου γεννήθηκες τη μέρα ,
Στου Άγιου γέροντα η γιορτή ,που 'ναι προστάτης μέγας!





By Irini Fili

Popular Posts