ΕΣΥ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ



The Nightmare, Johann Heinrich Füssli (Henry Fuseli), 1741-1825.





Μετά την ολέθρια καταιγίδα
θα σπεύσεις να κουρνιάσεις
στους εφιάλτες μου
Να τους ποτίσεις με της σκέψης σου το κώνειο
Να δώσεις το φιλί του Ιούδα στον Μορφέα μου
-φιλί πιστό, ωστόσο, στον όρκο σου-
Να γίνεις κακών ονείρων πρωταγωνιστής
Και να αφαιμάξεις κάθε σταγόνα
από τον κρύο ιδρώτα μου
Το ξέρεις καλά πως θέση δεν έχεις
στην επίγεια ζωή μου
Μα το γινάτι σου το άπελπι
να λαβώνεις σε σπρώχνει έστω
κι αυτά τα έρμα τα όνειρά μου
Αφού κανένας Ξέρξης δεν υπάρχει πια
για να προδώσεις τους Λεωνίδες μου
Κι αφού δε δύνασαι πια
να μου στοιχειώνεις τον ξύπνιο
Να μου στοιχειώνεις τον ύπνο
βάλθηκες

Μα το μαρτύριο τούτο
δεν θα πάει στράφι
Και μια μέρα ηλιόφωτη και ευειδή
θα υπάρξει και πάλι ένας Αθηνάδης
στην Αντίκυρα

Θα υπάρχει πάντα ένας Αθηνάδης
στην Αντίκυρα

για κάθε Εφιάλτη




ν.Σ

Popular Posts