Το χαμόγελό σου







Το τραγούδι απόψε 
φαντάζει πιο όμορφο
σαν κοιτάω τον έναστρο ουρανό
και χάνομαι στο χαμόγελό σου
που με τόση λάμψη
σχηματίζουν
τα αμέτρητα άστρα του.
Πολύ μου έλειψε το χαμόγελό σου, ξέρεις.
Κι όπου το βλέμμα στρέψω,
το βλέπω να ζωγραφίζεται εμπρός μου·
είτε με άστρα –σαν κι απόψε,
είτε μ’ αχτίδες ήλιου φωτεινές,
είτε με σύννεφα λευκά,
πανιά ανοικτά,
ουράνιο τόξο.

Παντού και πάντα μού χαμογελάς,

έστω κι αν λείπεις.
Κι εγώ 
στο δικό σου χαμόγελο
απαντάω χαμογελώντας.
Βλέπεις ότι
ακόμα και σαν ίσκιος
ομορφαίνεις τη ζωή μου;

Συνεχίζω να κοιτάω τον ουρανό

και το χαμόγελό σου,
με το ποτήρι μου
-το γεμάτο vino rosso-
στα χέρια σηκωμένο,
και πίνω στην υγειά σου.
Ευφράνθηκε η καρδία μου.
Και τώρα ξέρω
πως το αεράκι
που μόλις μου χάιδεψε τον λαιμό
ήτανε το φιλί σου.

Τι μαγική βραδιά η αποψινή

μες στην απλότητά της.
Θα πέσει 
θαρρώ ξάφνου έν’ αστέρι
απ’ τ’ αστροκεντημένο σου χαμόγελο,
και μιαν ευχή θα κάνω.

Όλα μες στο μυαλό είναι.


Κι απόψε είμαι ευτυχισμένη...




ν.σ.

Popular Posts